torsdag 2 april 2009

New York-önskningar: bas

Jag kom i gång lite senare än jag hade tänkt mig, men de närmaste dagarna kommer jag att dela med mig av lite önskelistor inför New Yorkresan nästa vecka. Först ut är lite olika basprodukter.
Photo Finish Foundation Primer To Go från Smashbox. Jag har länge varit nyfiken på den och här är det i en perfekt prova-på-storlek.

Laura Mercier Tinted Moisturizer i Porcelain. Tror att det kan vara den perfekta färgade dagkrämen.

Sephora brand sculpitng disk ser bra ut, eller hur?

Cliniques nya mineralpuder/foundation Almost powder verkar superbra.

Himla fint Sephorakit med produkter från Laura Mercier som innehåller Foundation Primer, Tinted Moisturizer, Translucent Loose Setting Powder, Undercover Pot Shade, Secret Camouflage Brush, Camouflage Powder Brush och puderpuff och en svamp.

En finfin Retractable Kabuki från Too Faced.
Jag kan ju inte riktigt köpa allt... Vilket tycker ni att jag absolut inte kan vara utan? Berätta gärna om ni vet något spännande om produkterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar