lördag 18 april 2009

Fredagsöga på fest



Till leopardiga guldklor och svart klänning gjorde jag en ganska enkel ögonmejk i guld, brunt och khaki från vårens Viva la Divapalett.



Palett från Viva la Diva, kajalpenna från Clinique i Chocolate lusture, UDPP, Naturaly glossy mascara och nya skönheten Coralista från Benefit.



Coralista, direkt från Sephora! Ännu har jag inte provat den medföljande borsten. Rouget är väldigt pigmentrikt, så det känns säkrar att använda min vanliga borste. Ska prova den andra någon gång när jag inte har bråttom iväg. Vad tycker ni andra om Benefits medföljande borstar?

8 kommentarer:

  1. Coralista ser underbar ut! :)

    SvaraRadera
  2. Den är lika fin som den ser ut =)

    SvaraRadera
  3. Supersnygg ögonmake! Titta gärna förbi min skönhetsblogg. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag ska abslout titta in till dig!

    SvaraRadera
  5. Det här var ju asläckert! Och vad kul med coralista! Så himla underbart att få vara i New York och shoppa smink...

    SvaraRadera
  6. Kanonfint. Du gillar Vld palletten? Har inte bestämt mig och jag ska köpa den eller inte.

    SvaraRadera
  7. Ahh så snyggt...det är fint med enkelt ibland ;)

    SvaraRadera
  8. Emma P: Tack! Ja, det var det =) Jag har redan börjat planera nästa resa. I fantasin, men ändå!

    SminkJante: Tack! VLD-paletten är gillar jag jättemycket. Skuggorna är är superkrämiga och bra. De är väldigt skimriga, men det går hem hos mig (min mer minimalistiska lillasyster tyckte att det var lite mycket.) Färgerna är också väldigt fina. Några av de lite mer neutrala är mycket finare i verkligheten än när man bara se dem i paletten. Köp, tycker jag =)

    inthemake: Tack! Mina vardagssminkningar är ofta ganska enkla =)

    SvaraRadera