onsdag 22 april 2009

Försäkrad rosa dagens



Dagens sminkning blev mycket enkel och skirt rosa, kanske lite skirare än jag tänkt mig. Denna sminkning är bland de första med Shadow insurance som bas istället för UDPP. Än så länge är jag lite skeptisk. Intensiteten blev inte riktigt som jag ville, och hållbarheten är inte perfekt. Jag vill inte dömma ut Shadow insurance än, det kan ju var en engångsföretelse. Om resultatet inte blir bättre efter några provomgångar till blir det bytesplatsen!



På blundbilden ser man att skuggan inte rkitigt sitter på plats.



Jag har använt den rosa skuggan ur Isadoras Blooming springpalett på hela locket, och den aprikosfärgade i inre ögonvrån. Som bas har jag använt Shadow insurance från Too Faced. Kinder och läppar blev skirt rosa med O-glow och O-gloss från Smashbox.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar