lördag 21 mars 2009

Svårfångad dagens

Jag invigde min fina palett genom att försöka mig på en khakifärgad sminkning. Sminkningen blev fin, men syns inte så bra på bild:



Nedan syns produkterna jag använde. Just nu är tiden för knapp för att presentera alla, men jag tror att de flesta är kända. Under rougen ligger tröjan som matchade mejken. Jajemän, jag väljer ofta smink först, och kläder sen. Hur gör ni?


Både tröjan och mejken är något grönare i verkligheten. Skuggorna jag använt är nr 1 och nr 4 på översta raden, samt den längs ner till höger.

5 kommentarer:

  1. Paletten är fin, men jag har inte bestämt mig än om jag vill ha den.

    SvaraRadera
  2. Skimret i skuggorna blir ju jättefint. Färgen passade bra till din ögonfärg!

    SvaraRadera
  3. CrazyNails: Jag är nöjd med köpet =)

    Maya: Tack! Skimmerskuggor är favoriter här!

    SvaraRadera
  4. Ohh det är ju jättesnyggt!

    SvaraRadera
  5. inthemake: tack! Jag gillar det också! Har inte haft några bra khakiskuggor tidigare, men det känns som att det är bra färger till mig.

    SvaraRadera