söndag 8 mars 2009

Recension: You rebel lite

Nu har jag hunnit prova You rebel lite från Benefit ett par veckor och här kommer mitt utlåtande: Jag gillar den! Förpackning, doft, konsistens och hur den sitter är toppen! Möjligen händer det att jag blir lite glansig framåt kvällen. Kommer jag att köpa den igen? Kanske. Även om jag mest har positiva saker att säga kring denna fina tub och dess innehåll är det ändå något som saknas. Jag kan inte sätta fingret på riktigt vad det är, men jag tror att jag är på jakt efter ett litet mirakel som ger mig perfekt hy nästan helt utan ansträngning, och utan att vara kakig som en täckande foundation. Någon som känner till en sådan produkt?

Jag är också väldigt nyfiken på vad andra You rebelanvändare tycker om produkten, och på hur ni använder den. Själv brukar jag blanda i en klick i min vanliga dagkräm. Det finns säkert ett profsigare sätt...

Betyg: 4 av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar