onsdag 25 mars 2009

Fin fövaring

Acrylic Jewellery Case 2 Drawers
Min sambo och jag är ganska trångbodda. Eller nja, vi har väldigt mycket grejer i en liten/normalstor lägenhet. Jag har framför allt stora förvaringsproblem för mitt smink, mina nagellack, mina smycken, skor och kläder. En lösning kanske skulle vara alla fina akryllåder från Muji? Frågan är bara vilka jag skulle välja... Just nu har jag en 20%-rabatt-på-valfritt-antal-varor-från-inredningsavdelningen-check från Åhléns. Kan ju bli ganska lönsamt om man ska köpa några stycken lådor eler småbyråer!
Vilka ska jag välja, och vad ska jag ha i dem? Delar av sminksamlingen? Ögonskuggor? Ögonpennor? Smycken? Ett i-landsproblem som heter duga! Kommentera gärna om ni har idéer eller fina länkar till hur ni har löst er förvaring!

Uppdatering:

Min nuvarande, ytterst bristfälliga förvaring består i att det mesta av mitt smink (dvs det som inte ligger och dräller någon annanstans) ligger i necessärer i en av de översta lådorna i min överfulla Malm-byrå från IKEA och mina lack ligger i en låda i en Helmer-hurts som egentligen inte får plats i hallen där den står. Som ni ser är behovet av bättre förvaring akut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar