måndag 16 mars 2009

Dagens från gårdagen

I morse var det alldeles för bråttom för avancerad mejk. Jag visar söndagens istället! Den bygger på ungefär samma produkter om lördagskvällens, eftersom jag var på resande fot. Bilderna blev inte så bra, man så kan det gå när man är lite ostadig på handen! Utan och med blixt:


Jag försökte göra en fin sminkning i teal och brunt, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Kanske skulle det bli bättre med en mindre röd brun skugga? Jag får ge det en ny chans en annan dag! Här är produkterna:
Wheat och Mystic ur stilapaletten, rouget Worship från Face, concealern Boi-ing från Benefit, higlihtertrio från Lumene, Sun radience från Lumene, UDPP, mascara från Clinique, kajalen Chocolate lusture från Clinique, brynpenna från H&M, och lös mineralskugga i golden brass från Isadora.

2 kommentarer: