söndag 22 mars 2009

Bättre bilder

När garderobsrensning och stordisk står på schemat och frustrationen över det trista bilderna från igår känns stor är det lätt hänt att man vill experimentera. Med dagsljuset på min sida och Tropical temptaion eyekit i högsta hugg har jag rekonstruerat gårdagens sminkning på höger öga, och testat en ny på vänster. Hoppas ni inte tröttnar på mitt palett-tjat!




Till höger öga använde jag Wooden metal från Make up store och skugga nr 4 och 5 i övre raden samt skugga nr 5 och 6 i undre raden. Till vänster öga använde jag den turkosa ögonpennan Electric och skugga 3 och 4 i övre raden tillsammans med skugga 1 och 4 från den undre raden.


7 kommentarer:

  1. Tröttnar aldrig på en härlig makeup.

    SvaraRadera
  2. Vad kul, en ny blogg att besöka :) Hittade dig via Vacker&Underbar och jag kommer fortsätta titta in.. :)

    Kul med så mycket EOTDs!

    SvaraRadera
  3. Ohhh va snyggt! Kanon med den blå eyelinern ;)

    SvaraRadera
  4. Marybeth: Välkommen! Alltid kul med en ny läsare! Jag kikar in hos dig också!

    inthemake: tack! Jag använder inte den så ofta, men det ska det bli ändring på!

    SvaraRadera
  5. Tack! :) Kul att du tittade in hos mig och tack för de trevliga kommentarerna.. :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt och kul att får två sminkningar på samma gång! Gillade speciellt makeupen med den blå eyelinern, den var härlig.

    SvaraRadera