torsdag 19 februari 2009

Nytt skuggbasfiasko och vetenskaplig utredning

Idag blir det ingen dagens. Det är nämligen så att dagens ögonskugga, Stila kitten, ligger i veck likt gårdagens gröna Bourjois. Trist! Dagens bas är den i tub från Lumene, som tidigare alltid funkat bra. Ännu konstigare är att UDPP inte heller höll måttet igår. Vilka i-landsproblem!

För att gå till botten med dessa mysterier komer jag att genomföra ett "vetenskapligt" test imorgon. Jag kommer att använda Lumene på en ögat och UDPP på andra, med kitten över. Vilken av dessa baser tror ni vinner?

 BEAUTY BASE   Eyeshadow Primer

Varför bourjoisskuggan inte vill sitta på något underlag blir ett senare problem...

3 kommentarer:

  1. Jag håller på UDPP men tycker det låter som att det är din stilaskugga det är fel på. Längtar till löning själv så det kan bli en UDPP här också nämligen..;) Har en ny liten stilagodbit hemma som jag tänkte testa imorgon, dock utan primer tänkte jag. Får se hur det hela går.:)

    SvaraRadera
  2. Jag blir nyfiken på din Stilaskugga! Min har hängt med länge, och den har alltid suttit kanonbra, med och utan primer. Kanske är det mina ögonlock =)

    Eller tål inte skuggor minusgrader =)

    SvaraRadera
  3. Låter konstigt det här. Men det ska bli spännande att se vilken som "vinner".

    SvaraRadera