måndag 23 februari 2009

Krispiga vårönskningar

Såhär års blir jag alltid väldigt sugen på krispiga ljusa sminkningar med lite glöd och glow på perfekt hy. Här är tre finingar som skulle kunna utgöra bas:
Eyeshadow Primer Potion - Sin
Sin från Urban Decay, som jag skrivit om tidigare, är en ny skimrande version av den berömda och älskade matta UDPP. That gal (Benefit) har jag som tur är redan! Powderflage set (också Benefit) verkar väldigt spännande. Sofia på Glamour har testat.

NEW Quick Blush Dandelion
Quik blush, från Cliniques vårkollektion, ser het fantastiska ut. Jag tror att jag satsar på färgen Peach-in-a-Pinch. Sen toppar jag med lite Dandelion från Benefit...

...och målar ögonen i skira våriga toner. Fresh bloom eye shadow från också Cliniques vårkollektion, så snygga! Hur ska man kunna välja? Måste man välja?
Fina naturliga läppar kan man få med Roseflower lips i färgen Soft pink från the Body Shop, eller med lyxigt läppglans från YSL i pure nude. Fint värre!

2 kommentarer:

  1. Hrm, all denna kubism är inte riktigt meningen. Jag vet inte riktigt hur man gör tjusig kollage, men jag kör på ändå. Lite som hela bloggandet =)

    SvaraRadera
  2. Benefit rouget ser fint ut:)

    SvaraRadera