torsdag 15 januari 2009

Suddig festsminkning från november

Klänning - Petrol/mönstrad

I höstas gjorde jag en riktigt fin festsminkning som matchade min klänning. Inspirationen hittade jag hos Karin, som undrade om jag vill visa bilder på min sminkning i hennes blogg. Jag blev jätteglad och försökte ta lite bilder, men de blev inte alls bra. Nu har jag släppt hämningar kring dåliga bilder och kör på ändå! Kanske kan jag få lite tips som gör mig till en bättre fotograf!

Vilka produkter jag använde minns jag inte riktigt, men det var bland annat 24/7 Rockstar från Urban Decay och samma Cliniquepenna som här.

4 kommentarer:

  1. Ser tjusigt ut!! Slår vad om att du var vackrast på festen :D Kul att du startat en egen blogg, har du anmält dig till Pret-ty nätverket?

    Angående fotona: Har du ett makroläge på kameran? Brukar symboliseras av en blomma. Använd det och låt din kamera fokusera ordentligt innan du trycker av.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Förresten, din kommentarfunktion är rätt kass. Kolla om du kan ändra så du barabehöver ange namn eller bloggadress.

    Kommetaren ovan är från mig också, alltså Karin på Vacker & Underbar =)

    SvaraRadera
  3. jag har också den klänningen^^ den är sjukt snygg till svart/blå nögonskugga annars!

    SvaraRadera
  4. Anonym: Det är en himla snygg klänning! jag tror att jag också har kört på svart/blått någon gång till den =)

    SvaraRadera