torsdag 15 januari 2009

Dagens ögon 090115


Idag har jag lite lila tema med Lust som utgångspunkt. De lila ögonen matchas med skira rosa toner. Istället för mina vanliga mascaror testade jag att bara använda Volum’ express från Maybelline. Den mörkgrå färgen Black chrome ett felköp jag tagit över från min lillasyster. Jag tycker att färgen är en kul variation till svart och brunt, men gillar inte konsistensen. Det är helt omöjligt att inte få klumpar i fransarna!



Huvudroll:
24/7 Glide-on Eye Pencil i Lust från Urban Decay

Biroll:
Mascaran Volum’ express från Maybelline i Black chrome

Statister:
Color Definer från Maybelline i 41 Secret Peach
Highlighterdelen från Clinique-pennan från vårkollektionen 2008 brown sugar/cream lustre
Eyebrow liner, H&M i light brown
All about eyes concealer, Clinique 01 light neutral




Dream mousse blush, från Maybelline i 01 Dolly pink
Läppglanset Her glossiness från Benefit i Who are you wearing? som följde med brittiska Glamour i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar